Wiatrometr.pl

Aktualności

Nowa strona internetowa

11/24/2016

W związku z wprowadzaniem nowych produktów na rynek oraz poszerzaniem swojej działalności o nowe branże, Wiatrometr.pl uruchomił nową stronę internetową, na której znajdą Państwo aktualną ofertę firmy.

Wszystkie produkty związane z pomiarami wiatru oraz innymi pomiarami środowiskowymi dostępne teraz będą pod naszą obecną międzynarodową marką Wind2measure.com

www.wind2measure.pl

W ciągu ostatnich miesięcy do oferty wprowadziliśmy wiele nowych produktów, w tym:

• pełne stacje meteorologiczne
  • rejestratory z możliwością wysyłania danych poprzez wbudowany modem GSM/GPRS
  • sensory temperatury, wilgotności, ciśnienia, deszczu, promieniowanie słonecznego, itp.
  • nowy system dedykowany do analizy danych pomiarowych dostępny z przeglądarki internetowej
  • maszty oraz mocowania do masztów i sensorów

Na nowej stronie znajduje się też sklep internetowy, w którym znajdziecie Państwo wszystkie produkowane i oferowane przez obecnie produkty

Sklep internetowy

Zapraszamy!

Zespół Wiatrometr.pl

POLEKO 2014

10/28/2014

W dniach 14-17. 10. 2014 zespól WIATROMETR.PL był jednym z bardzo wielu wystawców mających swoje stoisko na targach POLEKO w Poznaniu. Jest to obecnie największa impreza targowa w Polsce skupiająca się na ekologii, a także odnawialnych źródłach energii. WIATROMETR.PL reprezentował branżę pomiarów wiatru związanych z małymi turbinami wiatrowymi. w trakcie 4 dni imprezy mieliśmy okazję rozmawiać z wieloma osobami zainteresowanymi naszymi produktami. Co ciekawe były to osoby nie tylko związane z przydomowymi elektrowniami wiatrowymi, ale także przedstawiciele innych branż, jak pomiary hałasu, żeglarstwo czy rolnictwo. Pozwala to z nadzieją patrzeć w przyszłość, gdzie produkty WIATROMETR.PL mogą znaleźć szerokie zastosowanie.

Oby więcej takich spotkań!

Zespól WIATROMETR.PL

EKO Kołobrzeg 2014

09/22/2014

W połowie września 2014 roku zespół WIATROMETR.PL wzięła udział w targach ekologicznych EKO Kołobrzeg, które odbywały się jako impreza towarzysząca I Międzynarodowemu Forum Ekologicznemu. Imprezy odbyły się w dniach 16-18.09.2014 i Wiatrometr.pl był obecny zarówno na forum jak i na targach. Obie imprezy przyciągnęły wielu zwiedzających zainteresowanych szeroko pojętą ekologia oraz odnawialnymi źródłami energii. Stoisko WIATROMETR.PL, które znajdowało się w głównym namiocie targów przyciągało wzrok odwiedzających zainteresowanych pomiarami, a także osób, które chciały się dowiedzieć do czego służą urządzenia, które znajdowały się na naszym stoisku.

Profesjonalna oprawa oraz liczni goście obydwu imprez pozwalają sądzić, że druga edycja w przyszłym roku może także okazać się sukcesem organizacyjnym.

W trakcie targów miał swoją premierę nowy Rejestrator Prędkości i Kierunku Wiatru ADVANCED. Jest to rozszerzona wersja Rejestratora BASIC, dzięki której możliwy jest pomiar prędkości wiatru na 2 wysokościach, tak aby sprawdzić jak wysokość wpływa na prędkość wiatru w danej lokalizacji. Dodatkowo Rejestrator ADVANCED umożliwia pomiar temperatury oraz napięcie baterii. Wraz z nową obudową oraz pojemnikiem na baterie tworzy urządzenie łączące zalety wersji BASIC wraz z nowymi opcjami, które pozwala na bardziej kompleksowe badania warunków wietrzności.

Więcej o nowym produkcie znajdziecie tutaj

XXIII Pomorskie Targi Rolno-Przemysłowe w Lubaniu

06/16/2014

W dniach 07-08.06.2014 wzięliśmy udział w plenerowej imprezie, która odbyła sie na terenie Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu. Rozpiętość oferowanych tam produktów i usług była bardzo duża. Nie zabrakło więc i miejsca dla firm z branży OZE, z których przedstawicielami małej energetyki wiatrowej był tylko Wiatrometr.pl.

Nasze stoisko z pewnością było dla odwiedzających czymś interesującym, a urządzenia do pomiaru wiatru nowośią, na temat której chcieli otrzymac więcej informacji. Chętnie dzieliliśmy się wiedzą na temat odpowiedniego przygotowania inwestycji w przydomową turbinę wiatrową.

Piękna pogoda oraz rodzinna atmosfera targów sprawiły, że czuliśmy się tam bardzo dobrze i na pewno rozważymy powrót do Lubania w przyszłym roku.

Międzynarodowe Tragi Energetyki Odnawialnej GREENPOWER Poznań 2014

05/23/2014

W dniach 13-15 maja firma Wiatrometr.pl wzięła udział w kolejnych targach odnawialnych źródeł energii jako jeden z wystawców. Tym razem była to międzynarodowa impreza w Poznaniu. Wszystkich zainteresowanych planowaniem inwestycji w przydomową elektrownię wiatrową oraz pomiary wiatru gościliśmy na naszym stoisku.

Cieszyło się ono dużym zainteresowaniem w trakcie targów. Wielu odwiedzających chciało uzyskac jak najwięcej informacji o pomiarach wiatru i ich zasadności przed instalacją przydomowej turbiny wiatrowej. Pozytywna reakcją na działalność Wiatrometr.pl pozwala nam sądzić, że obraliśmy dobry kierunek i coraz więcej osób przekonuje się do konieczności dokładnego sprawdzenia warunków wietrzności przed inwestycją w turbinę wiatrową.

Do zobaczenia na następnych targach!

New Energy 2014 - targi małej energetyki wiatrowej w Husum

04/16/2014

Targi małej energetyki wiatrowej New Energy w Husum

Targi New Energy w Husum w Niemczech to obecnie największe targi na świecie/w Europie, które nastawione są potrzeby rynku małych odnawialnych źródeł energii.  Na targach wystąpiliśmy pod naszą marką Wind2measure.com, poprzez którą  promujemy nasze produkty na rynkach zagranicznych.

Nasze stoisko prezentowało się następująco:

Budziło ono zainteresowanie klientów indywidualnych jak i przedstawicieli firm związanych z małą energetyką wiatrową.

Opinie o naszych produktach na były bardzo pozytywne. Śmiało możemy zaliczyć targi New Energy 2014 do udanych.

Międzynarodowe Targi Małych Turbin Wiatrowych New Energy 2015

03/26/2015

Marzec to miesiąc, w którym odwiedziliśmy dwie duże imprezy międzynarodowe. Pierwszą z nich były targi Ecobulid w Londynie, drugą zaś targi New Energy w niemieckim mieście Husum. Impreza odbywała się w dniach 19-22 marca i braliśmy w niej udział jako wystawca już po raz drugi.

Podobnie jak w roku 2014, wydarzenie przyciągnęło wielu wystawców z różnych krajów. Nasze stoisko pod marką Wind2measure.com cieszyło się zainteresowaniem przez cały okres trwania targów. Mieliśmy przyjemność rozmawiać z partnerami z bardzo wielu krajów z różnych stron świata (m.in. Hiszpania, Portugalia czy Japonia).

Możemy śmiało stwierdzić, że New Energy to wydarzenie, w którym Wiatrometr.pl będzie stałym uczestnikiem w przyszłości.

Targi Budownictwa Ekologicznego Ecobuild 2015 w Londynie

03/10/2015

Sezon imprez targowych w roku 2015 rozpoczęliśmy od mocnego wydarzenia. Między 02-05. marca wzięliśmy, jako wystawca udział w dużej imprezie targowej, które odbywała się Londynie. W trakcie targów miała miejsce premiera naszego nowego katalogu, a wraz z nim kilku nowych produktów, w tym bezprzewodowy rejestrator danych oraz nowe sensory do pomiarów środowiskowych.

Nasze stoisko wyróżniało się spośród innych przede wszystkim swoimi elementami interaktywnymi, które przyciągały wzrok odwiedzających.

Rok 2015 zapowiada się szczególnie aktywnie, jeśli chodzi o uczestnictwo ekipy Wiatrometr.pl w imprezach targowych zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Zespół WIATROMETR.PL

Baza wiedzy została powiększona o nowy dział

01/13/2014

W dniu dzisiejszym powiększyliśmy Bazę Wiedzy o nowy dział "Trochę teorii". Będziemy w nim publikować podstawowe informacje związane z małymi elektrowniami wiatrowymi. W chwili obecnej, znajduje się w nim obszerny materiał na temat właściwości fizycznych wiatru. Planujemy systematycznie zwiększać jego zasoby.

Nowość w ofercie - DESZCZOMIERZ

01/04/2015

Premiera nowych produktów Wiatrometr.pl!

Wraz z końcem roku 2014 wprowadzamy do oferty zupełnie nowe narzędzie do pomiarów opadów atmosferycznych. DESZCZOMIERZ Wiatrometr.pl jest urządzeniem, za pomocą którego można mierzyć ilość opadów, a także w wersji ADVANCED, wykonywać pomiary opadów oraz warunków wietrzności. Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość podłączania sensorów temperatury.

Dwa sensory opadów, które już znalazły się w naszej ofercie są dostępne w naszym sklepie internetowym.

Więcej informacji wkrótce. Zainteresowanych prosimy o kontakt z nami pod adresem sprzedaz@wiatrometr.pl  .